İlk Yazı, Çiftlik Bank ve Türkish People

Şimdi birincis ilk blog yazımda böyle bir konuyu işleyeceğim aklımın ucundan bile geçmezdi, ikincisi bu nasıl iş abi ? Öncelikle bunu ben yeni öğrenmedim ve geçtiğimiz haftalar boyunca gündemden düşmeyen bir konu öyle ki uzun bir süre daha düşmeyecek gibi 😀

Abi şimdi bu resimde gördüğünüz adam.. dur en baştan almamız lazım. Bak şimdi abi bu tosun ülkeyi soyd… 😀 😀 Cidden yazamıyorum.

Tamam başlıyorum.

Çiftlik bank konusu ülkemiz genelince büyük bir ayıptır. Ayıp moruk ya dünyaya ayıp yani demeyecek mi elin yabancısı bak bak insanlara bak bunlar böyle şeylere inanıyorsa ben bi uğrayayım şu ülkeye diye !
Uğra vallahi abicim bu ülkede bir hafta bedava döner ekmek dağıt senin kulun kölen olurlar. Doğru değil mi kızmayın ama öyle değil mi ?

–Ya oğlum ilk yazında ülkeni mi gömeceksin kes sesini ilk yazından seni takip edecek varsa  da etmeyecek lanet olası diye beni düşünen pek değerli dostlarım. Kusura bakmayın. Ben bu blog işine girdiysem cidden istediğimi yazmak için ve ÖZGÜR olabilmek için girdim. Konuya gelelim.–

Bundan 6 ay önce belki daha fazla bu çiftlik bank ilk çıktığında internetten görüp ev arkadaşıma hatta arkadaşlarıma gösterip ” bakın böyle bi şey var zengin olabiliriz ” dediğimi hatırlıyorum. CİDDİYE ALMIŞLAR

Adını vermeyelim kızabilir bir arkadaşımız bayağı bayağı bir riske girip yüksek miktarda para yatırdı oyuna. Üstelik borca girerek. Ona sorduğumuzda ben cesaret ettim yaptım diyor saygı duyarım. Hatta bu sözüne söz söylemem ancak bunu cesaret değil de sadece kolay yoldan para amacıyla yapan ne kadar kişi varsa hepsine geçmiş olsun. Facebook’da başlayan farm ville akımını gerçek hayatta paraya dönüştürmek isteyen 45+ yaş amcalarımıza teyzelerimize yazık oldu.

Bu işin şu tarafı da var. Bu adam eğer dolandırıcı çıkmasa bunları yazıyor, dalga geçiyor da olmazdık. Hatta insanlar nasıl da kazanıyor deyip belki bu işe bile girerdik ama bu hayat böyledir. Türkiye’de Düşene bir tekme daha vururlar.  

Yazının başında şaka amaçlı geçilen dalgalara bakıp da bu ne lan diye sayfayı kapatmayıp buraya kadar okuyan arkadaşlar, teşekkürler. Mizahımı anlamışsınızdır umarım. Bu ilk blog yazımdı veya onun gibi bir şey. Ben bu sitede bana absürt gelen ve gündeme dair ilginç konuları işleyeceğim. İyi seyirler…

One thought on “İlk Yazı, Çiftlik Bank ve Türkish People

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir